Ogłoszenie o pracę

Tytuł ogłoszenia
referent/podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego  
Stanowisko
referent/podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego  
E-mail
 
Telefon
 
Fax
 
Data składania
2018-07-13  
Data wygaśnięcia
2018-10-13  
Tagi
 
Województwo
POMORSKIE  
Powiat
gdański  
Gmina
Przywidz
Miasto
Przywidz  
Ulica
ul. Józefa Uhlenberga  
Numer budynku
10  

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przywidzu
ogłasza nabór na stanowisko
referenta/podinspektora ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego
w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Przywidzu

 

Określenie stanowiska urzędniczego.
Referent/podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Przywidzu

Wymiar czasu pracy: 1 pełny etat.

Rodzaj umowy: umowa o pracę.

Miejsce wykonywania pracy: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Uhlenberga 10,
83-047 Przywidz.
 
 

Wymagania niezbędne:

  1. Posiada obywatelstwo polskie,
  2. Ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. Nieposzlakowana opinia,

 

Wymagania dodatkowe:

  1. Doświadczenie zawodowe na pokrewnym  stanowisku pracy,
  2. Umiejętność obsługi komputera w środowisku MS Office,
  3. Znajomość przepisów z zakresu prawa, a w szczególności  kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o świadczeniach rodzinnych, ustawy o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz umiejętność korzystania z przepisów prawa i ich interpretacji,
  4. Posiadanie umiejętności sporządzania danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów w oparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia,
  5. Umiejętność pracy w systemach informatycznych, w tym programów SYGNITY, EZAR+,
  6. Mile widziane doświadczenie w pracy w jednostkach samorządu terytorialnego,
  7. Komunikatywność, sumienność, umiejętność pracy na samodzielnym stanowisku, a także w zespole, odpowiedzialność, terminowość i dokładność w realizacji powierzonych zadań, dyspozycyjność,
  8. Wysoka kultura osobista,
  9. Predyspozycje do pracy na w/w stanowisku oraz do pracy w zespole, umiejętność organizacji, podejmowania decyzji i zdolność ponoszenia odpowiedzialności z tytułu podjętych decyzji,

 



Zakres wykonywania zadań na stanowisku.

  1. Przyjmowanie wniosków o przyznanie świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
  2. Sporządzanie decyzji administracyjnych w zakresie przyznawania bądź odmowy prawa do świadczeń rodzinnych  oraz funduszu alimentacyjnego,
  3. Sporządzanie list wypłat świadczeń rodzinnych oraz funduszu alimentacyjnego,
  4. Sporządzanie sprawozdań dotyczących zadań realizowanych na w/w stanowisku oraz analiza zawartych w nich danych,
  5. Prowadzenie postępowań obejmujących zakres KPA np. wznowienie postępowania, zawieszenie postępowania, wezwania itp.,
  6. Opracowywanie w ustalonych terminach sprawozdań z realizowanych zadań,
  7. Monitoring i analiza wydatków na poszczególne zadania, świadczenia rodzinne oraz fundusz alimentacyjny,
  8. Prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
  9. Prowadzenie ewidencji nienależnie pobranych świadczeń, rozliczanie wypłaconych świadczeń i ścisła współpraca w tym zakresie z Główną Księgową,
  10. Przygotowywanie pism i prowadzenie korespondencji w zakresie prowadzonych spraw,
  11. Udzielanie informacji dotyczących świadczeń określonych ustawą o świadczeniach rodzinnych , ustawą o pomocy osobom uprawnionym do alimentów oraz ustawą o świadczeniach wychowawczych
  12. Zastępowanie na czas nieobecności w pracy pracownika obsługującego świadczenia wychowawcze, 

 


Wymagane dokumenty.

  1. list motywacyjny,
  2. Życiorys - CV, uwzględniający dokładny przebieg kariery zawodowej,
  3. Kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  4. Opinie, referencje (jeśli kandydat takie posiada),
  5. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o:

a) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
b) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
c) oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych
d) oświadczenie kandydata o treści „ wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej, powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie  z Ustawą  o Ochronie Danych Osobowych  z dnia 10 maja 2018 r.  (Dz.U. z 2018 r. poz. 1000) oraz ustawą
o pracownikach samorządowych  z dnia 21 listopada 2008 r.  (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 902 z póz. zm.).

W przypadku dostarczenia danych osobowych innych niż wymagane w ogłoszeniu oraz nie załączenia oświadczenia o zgodzie na przetwarzanie tych danych osobowych, będą one komisyjnie zniszczone.

 

Informujemy, że:

1)   Administratorem danych osobowych jest Wójt Gminy Przywidz reprezentujący Gminę Przywidz, REGON 191674990, NIP 5911292435, adres: ul. Gdańska 7, 83-047 Przywidz. Podmiotem przetwarzającym dane osobowe w imieniu Administratora jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej (dalej jako: GOPS/Podmiot przetwarzający) reprezentowany przez Kierownika Ośrodka. Adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej: ul. Uhlenberga 10, 83-047 Przywidz, Telefon/Fax (0-58) 682-51-32, e-mail gops@przywidz.pl

2)    Dane kontaktoweInspektora Danych Osobowych, z którym skontaktować się można pod numerem telefonu +48 58 711 68 68 lub adresem e-mail: iod@locuslege.pl

3)    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacja zadań pracodawcy związanych z przeprowadzeniem naboru na stanowisko określone niniejszym ogłoszeniem

4)    podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych są: ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, ustawa z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym, ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych, ustawa z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnienia osób niepełnosprawnych, Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika oraz zgoda osoby.

5)    podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji procesu naboru.
W przypadku niepodania danych niemożliwa jest uczestniczenie w procesie naboru,

6)    posiada Pani/Pan prawo do:

dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania, ograniczenia przetwarzania, wniesienia skargi do organu nadzorczego, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych przez administratora narusza przepisy o ochronie danych osobowych. W stosunku do przetwarzania danych osobowych, na które wyraził/a zgodę, ma prawo wycofać się ze zgody bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, żądać usunięcia danych, przeniesienia danych przetwarzanych w sposób zautomatyzowany oraz ma prawo do bycia zapomnianym,  gdy nie istnieją podstawy prawne, aby mimo tego kontynuować przetwarzanie lub nie występują nadrzędne prawnie uzasadnione podstawy przetwarzania. Wycofanie się ze zgody można złożyć w formie wniosku drogą pisemną lub droga mailową, jeżeli aplikacja została przesłana za pomocą maila. Konsekwencją wycofania się ze zgody będzie brak możliwości przetwarzania danych innych niż wynikające z przepisów prawa.

7)    Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,

8)    Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane, w tym przechowywane przez 10 lat od dnia rozstrzygnięcia procesu rekrutacji, w celu zabezpieczenia ewentualnych roszczeń (zgodnie z  art. 4421. § 1, w związku z art. 118 Ustawy - Kodeks Cywilny), przy czym dokumenty aplikacyjne kandydatów będą przechowywane przez okres 7 miesiący od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym, kandydaci mogą dokonywać odbioru swoich dokumentów. GOPS w Przywidzu nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie okresu 7 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku rekrutacji nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone.  

9)    Dane osobowe  mogą być udostępniane tylko podmiotom kontrolnym w zakresie prawa pracy.

10) Dane osobowe nie będą przekazywane do krajów trzecich ani do organizacji międzynarodowych.


 

Informacja oraz warunki pracy na danym stanowisku:

1. Praca przy komputerze.

Informacja dotycząca wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, poprzedzającym ogłoszenie naboru.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w miesiącu czerwcu  przekracza 6% w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych.

Miejsce i termin składania dokumentów.
Oferty należy składać w budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Uhlenberga 10,83-047 Przywidz, poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek 8:00-15:30, środa 9:00-17:00 lub za pośrednictwem poczty w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Nabór na stanowisko: Referent/podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego” umieszczonym na kopercie.

Wymagane dokumenty należy składać do dnia 13 lipca 2018 roku. (decyduje data wpływu do Ośrodka)
Dokumenty, które zostaną złożone po terminie nie będą rozpatrywane.


Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przywidzu zastrzega sobie prawo odwołania naboru w całości lub części, przedłużenia terminu składania ofert pracy, zmiany terminu i miejsca otwarcia ofert.
Zastrzegamy sobie, że nadesłane oferty nie będą odsyłane.

Wszelkie informacje o naborze będą umieszczone na tablicy ogłoszeń w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Przywidzu na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (BIP) Ośrodka (www.bip.gopsprzywidz.pl)

Informacje o wynikach naboru będą upowszechnione na tablicy ogłoszeń  oraz opublikowane na stronie internetowej BIP

 



Postępowanie składać się będzie z:
Etap I. Sprawdzenie warunków formalnych oraz wstępna ocena merytoryczna.
Etap II. Rozmowa kwalifikacyjna z kandydatem w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Przywidzu. O terminie przeprowadzenia drugiego etapu konkursu, osoby zakwalifikowane zostaną powiadomione telefonicznie.

 


Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Przywidzu
Kierownik
Katarzyna Mytych

 


    

   INFORMACJA O WYNIKU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE REFERENT/PODINSPEKTOR DS. ŚWIADCZEŃ RODZINNYCH I FUNDUSZU ALIMENTACYJNEGO W  GMINNYM OŚRODKU POMOCY SPOŁECZNEJ W PRZYWIDZU

 

Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Przywidzu informuje, że
w wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze  w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej
w Przywidzu, ul. Uhlenberga 10, do zatrudnienia na stanowisko referent/podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego Ośrodka została wybrana Pani Wioleta Chmielewska.

Uzasadnienie:

Pani Wioleta Chmielewska spełniła wymagania wskazane w ogłoszeniu. Wykazała się odpowiednimi kwalifikacjami do zatrudnienia na stanowisku referent/podinspektor ds. świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego. Kandydatka legitymuje się wykształceniem  wyższym. Podejmując decyzję o wyborze  komisja przede wszystkim docenia przygotowanie merytoryczne oraz doświadczenie zawodowe Kandydatki. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej wykazała się bardzo dobrą znajomością wymaganych przepisów..

 

Kierownik GOPS w Przywidzu
Katarzyna Mytych
Przywidz, dnia 19.07.2018 r.

 

Przeczytaj o systemie i przetwarzanych w nim danych

Tożsamość administratora systemu
Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429).
Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.
Tożsamość administratora danych
Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji.

Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu.
Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.
Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP
Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa.
W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.
Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania
Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.
Okres przechowywania danych
Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje.
Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.
Prawa podmiotów danych
Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl.
Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.
Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych
Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247).
Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.



Zapoznałem się..